WORDLE SUOMI

selko

5 kirjainta·Suomi
noun

selkoSelko tarkoittaa asian selkeyttä tai selvyyttä; usein puhutaan selkokielestä.

Wiktionary →
Octordle Lauta 4 #120 · 8. elokuuta 2026
Octordle Lauta 3 #102 · 21. heinäkuuta 2026
Sedecordle Lauta 13 #96 · 15. heinäkuuta 2026
Sedecordle Lauta 12 #89 · 8. heinäkuuta 2026
Speed Streak #75 · 24. kesäkuuta 2026
Quordle Lauta 3 #31 · 11. toukokuuta 2026
Duotrigordle Lauta 22 #25 · 5. toukokuuta 2026
Sedecordle Lauta 15 #20 · 30. huhtikuuta 2026
Daily Puzzle #1455 · 13. kesäkuuta 2025
Ei vielä kommentteja